Partnerit tekevät verkkokaupan

”Maineikaskaan verkkokaupparatkaisu ei palvele asiakkaita, jollei siinä ole tarpeeksi hyvien yhteistyökumppaneiden tuomia lisäarvopalveluja”, sanoo Soprano Commercen johtaja Tapio Valli.

”Tämän vuoksi olemme panostaneet laajan partneriverkoston rakentamiseen ja integroineet heidän tärkeimmät palvelunsa osaksi uutta verkkokauppatuotettamme.”

Helmikuun lopulla julkaistu Soprano Commerce -verkkokaupparatkaisu hyödyntää maailman suosituinta verkkokauppa-alustaa, Magentoa, ja soveltuu lukuisten lisäarvo-ominaisuuksiensa ansiosta myös kaikkein vaativinta verkkokauppaa harjoittavien yritysten erityistarpeisiin.

Soprano Commerce -verkkokaupan perusversio on suunnattu kasvaville verkkokaupoille, Plus-versio erityisen vaativille käyttäjille. Molemmat versiot ovat monikanavaisia, integroitavissa erilaisiin taustajärjestelmiin ja ne sisältävät erinomaiset SEO- ja analytiikkavalmiudet. Lisäksi niissä on runsaasti kansainvälisessä verkkokaupassa välttämättömiä ominaisuuksia, laadukas valikoima erilaisia ulkoasuja sekä mm. itseoppiva tuotehaku ja live chat -palvelu.

Markkinoiden älykkäin tuotehaku

Jotta asiakas löytää haluamansa – ja ehkä muutaman heräteostoksenkin – hyödyntää Soprano Commerce -verkkokauppa maailman tehokkainta hakujärjestelmää, Klevua.

Suomalainen ohjelmistotoimittaja Klevu tunnetaan itseoppivasta, hakusanojen ja kontekstien eri merkityksiä ymmärtävästä hakujärjestelmästään, joka kehittyy käyttäjäkuntansa hakukäyttäytymisen mukaan.

”Vain harva kauppias ymmärtää hakujen todellisen arvon ja ne vaatimukset, joita asiakkaat hakutoiminnolta edellyttävät. Google ja muut ulkoiset hakukoneet ovat opettaneet kuluttajille oman tapansa toimia – miksi tutun hakukulttuurin pitäisi särkyä verkkokaupassakaan?” kysyy Klevun Suomen liiketoiminnoista vastaava Teppo Kankaanpää.

”Klevu tarjoaa Soprano Commercea käyttävälle verkkokauppiaalle vaivattoman ja oivaltavan tavan esitellä kaikki kauppansa tuotteet sekä mahdollisuuden moninkertaistaa haun kautta tapahtuvan konversion. Verkkokaupan asiakkaalle se varmistaa täsmällisen ja vaivattoman hakutuloksen, joka osaltaan edesauttaa kaupan syntymistä.”

Henkilökohtaista palvelua chatissa

Asiakaspalvelu voi olla kohdillaan kivijalkaliikkeessä, mutta kuinka siirtää positiivinen palvelukokemus verkkoon?

Chatilla tietenkin!

Soprano Commerce -verkkokaupparatkaisu hyödyntää vakiona suomalaisen ZEF:n maailmankuulua Livezhat-palvelua, jonka kautta asiakas saa helposti ja nopeasti vastauksia kysymyksiinsä, koskivat ne sitten tuotteen soveltuvuutta, toimitusaikoja tai palautusmahdollisuuksia. Henkilökohtainen palvelu tukee asiakasta päätöksenteossa ja tekee asioimiskokemuksesta inhimillisen ja miellyttävän.

Chatilla on kiistämättömät etunsa myös verkkokauppiaalle.

”Chat-palvelu muuttaa kasvottomat nettiselailijat keskusteluiksi ja kaupoiksi. Chat-palvelun on tutkittu nostavan verkkokaupan konversioita keskimäärin 11 %, ja yli 17 % asiakkaista haluaa palvelua mieluiten chatissa, jossa se onnistuu reaaliaikaisesti ja jonottamatta”, ZEF:n CCO Martta Tervonen kertoo.

”Soprano Commerceen integroitu Livezhat on Suomen käytetyin live chat -palvelu, jonka avulla kivijalkakaupan kokemus viedään verkkokauppaan helposti ja tehokkaasti.”

Kiinnostuitko?

Soprano Commerce -verkkokauppa on myös paljon muuta. Vieraile verkkosivuillamme commerce.soprano.fi ja lue lisää!

Soprano Commerce on Magento-verkkokaupparatkaisujen erityisosaaja, jolla on Suomen pitkäaikaisin verkkokauppojen toteuttamisen kokemus. Se on osa Soprano Oyj -konsernia, joka on Pohjoismaiden suurin talouselämän ja julkishallinnon kouluttaja sekä Suomen johtava kansainvälistymiskonsultti.

 

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *